Loading…

Skup Aut Warszawa - Kupujemy zepsute samochody

Kupimy każdy samochód w Warszawie - Auto Skup Warszawa - Najlepsze ceny
Kontakt

Jakie auto lepiej kupić – nowe czy używane | 40tki o motoryzacji

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

[trustindex no-registration=google]



Cześć
Dziś odwieczny dylemat – czy kupić auto kupić nowe i wbić się w spore koszty czy może jakaś kilkuletnia używka będzie tym złotym środkiem 🙂
jakie jest Wasze zdanie?

_____________________________________________
Montaż i realizacja: http://www.wstronezdjec.pl

Youtube Auto Skup w Warszawie, Zadzwoń – skup aut powypadkowych i używanych Warszawa tel. 570 933 114, wypełnij formularz lub napisz SMS do naszego mobilnego mechanika i przekażemy tobie powyższe informacje jakie auta skupujemy w Warszawie. My skontaktujemy się z Państwem i umówimy się na oględziny w dogodnym miejscu w województwie mazowieckim.

Najlepszy skup samochodów osobowych, hybrydowych i elektrycznych – serwis kupna i sprzedaży aut Warszawa w stolicy! Nasz Warszawski skup samochodów używanych wyceni twoje auto błyskawicznie – płacimy zawsze gotówką! Skupujemy samochody używane. Pojawimy się osobiście i zapłacimy gotówką. Interesują nas pojazdy, które nie mają więcej niż 10 lat. Zapewniamy dokładne wyceny, usługi, które są szybkie i wolne od ryzyka, a ilość formalności ograniczamy do minimum.

Skup Auta Warszawa – Sprzedaj nam swoje Auto

Zakup Samochodu na Youtube w Warszawie, Zapraszamy do kontaktu – skup samochodów powypadkowych i używanych w Warszawie, tel. 570 933 114 – wypełnij formularz lub wyślij sms do naszego mobilnego mechanika, a my przekażemy Ci powyższe informacje o pojazdach, które kupujemy w Warszawie. Skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia oględzin w dogodnym dla Państwa terminie i miejscu na terenie województwa mazowieckiego.

Najlepsze oferty na samochody osobowe, hybrydy i pojazdy elektryczne można znaleźć w stołecznym biurze kupna-sprzedaży samochodów. Twój pojazd zostanie niezwłocznie wyceniony przez nasz serwis skupu używanych samochodów w Warszawie, a my zawsze płacimy gotówką.

Kupimy Każde Auto Warszawa

Kupimy każde auto niezależnie od: marki,; modelu,; roku produkcji,; przebiegu,; typu nadwozia,; ważnego OC czy przeglądu. Skupujemy auta w każdym stanie. Kupimy każde auto w województwie mazowieckim. Rzetelność i uczciwość to podstawa w naszej pracy. Kupię każde auto – nasz skup aut Warszawa, prowadzi jeden z największych punktów skupu samochodów. Oferujemy korzystny skup aut za gotówkę.

Chcesz sprzedać swoje auto? Świetnie trafiłeś. Nasza firma zajmuje się skupem samochodów za gotówkę. Odkupimy od Ciebie samochód w każdym stanie technicznym, bez względu na to czy jest sprawny czy nie. Zadzwoń do nas, zaproponuj cenę, a na pewno się dogadamy!

Obsługujemy całą Warszawę:
Anin, Bemowo, Białołęka, Bielany, Bródno, Chomiczówka, Choszczówka, Czerniaków, Falenica, Gocław, Gocławek, Grochów, Jelonki, Kabaty, Kawęczyn, Koło, Marymont, Marysin, Miedzeszyn, Mokotów, Muranów, Nowolipki, Ochota, Okęcie, Powązki, Powiśle, Powsin, Praga, Praga Południe, Praga Północ, Radość, Rakowiec, Rembertów, Sadyba, Saska Kępa, Siekierki, Służew, Służewiec, Solec, Stara Miłosna, Stare Miasto, Stegny, Szczęśliwice, Śródmieście, Tarchomin, Targówek, Ursus, Ursynów, Warszawa Centrum, Wawer, Wawrzyszew, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Zacisze, Żerań, Żoliborz.

Oraz najbliższe okolice Warszawy:
Adamowizna, Bieniewice, Biskupice, Błonie, Brwinów, Domaniew, Duchnice, Falenty, Grodzisk Mazowiecki, Izdebno Kościelne, Jaktorów, Janki, Kady, Kanie, Kłudno Stare, Komorów, Konotopa, Kozerki, Książenice, Kuklówka, Michałowice, Międzyborów, Milanówek, Moszna, Nadarzyn, Natolin, Nowa Wieś, Opypy, Otrębusy, Owczarnia, Ożarów, Pęcice, Piastów, Płochocin, Podkowa Leśna, Pruszków, Radonice, Radziejowice, Reguły, Rusiec, Sękocin, Sietrzeń, Sokołów, Stara Wieś, Strzeniówka, Żółwin, Żyrardów.

Skup Aut 24/7 Odkupimy Każde Auto Od Ręki

Najwyższe ceny Warszawa, wstępna wycena przez telefon, płatność gotówką od ręki. Skupujemy auta uszkodzona bez oc oraz badania technicznego. Skup Aut 24/7, Skupujemy Wszystkie Samochody w Każdym Możliwym Stanie, u Nas Sprzedasz Każde Auto Dziś od Ręki za Gotówkę.Chcesz Szybko Sprawnie Sprzedać.

W naszej firmie bez problemu i co najważniejsze: bez zbędnego marudzenia pozbędziecie się prawie każdego pojazdu – od ręki i za gotówkę!
– Skupujemy samochody sprawne i uszkodzone.
– Skupujemy auta bez względu na rocznik i stan.
– Skupujemy samochody po kolizji lub wypadku
– Skupujemy auta z uszkodzonym silnikiem / skrzynią.
– Skupujemy auta po flotowe, firmowe, po nauce jazdy.
– Skupujemy busy oraz auta ciężarowe do 3,5t
– Skupujemy pojazdy użytkowe, maszyny budowlane, ciągniki rolnicze, sprzęt i maszyny rolnicze, przyczepy kempingowe, quady, motocykle, skutery

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

[trustindex no-registration=google]

49 thoughts on “Jakie auto lepiej kupić – nowe czy używane | 40tki o motoryzacji

  1. Ja 39 latek z stara Hoinda V6 2006 coupe z młodym, 24 latkiem 😀 On..tylko 2 door ..kurfa Honda bmw lepsze..ja to zbieram 40k na BMW w kombi…odechciewa sie..kupowanie samochodu dla `kogoś`…i ponad siły…jakie to poljaczkowate.

  2. Ok, w rodzinie auto za 97 tysięcy złotych, nowe kupione,po 5 latach trzeba było włożyć ponad 8 tyś w jedną naprawę. Przez to, oraz przez to jak widzę jak się sprawują samochody nowe w firmie w której pracuje…zostaje przy przekonaniu że auta robili do 2000r , potem cudowanie, wymyślanie itp, teraz to nie są prawdziwe niezawodne samochody. Jak zwykle Panowie szacunek za merytoryczną dyskusję.

  3. 15:37 co innego? Na przykład w crdi podkładki pod wtryskmi, bo są w pokrywie zaworów mocowane i przedmuchy paliwa i spalin, szczególnie na zimnym silniku idą do środka silnika i do oleju właśnie.
    A aso, twierdził, że to dpf – a w aucie go od nowości nie było (wg homologacji).

  4. Ja mam dosyć nieciekawe historie motoryzacyjne. Wszystkie moje auta, które miałem i o które dbałem (używane) – zjebały się w końcu tak niemiłosiernie, że musiałem je sprzedać za bezcen. Nie mam czym jeździć i nie mam gotówki na zakup, muszę więc wziąć kredyt lub leasing (konsumencki). Byłem ostatnio w salonie Toyoty i zrobiłem sobie jazdy próbne dwoma modelami: Aygo X oraz Yaris hybryda. Wsiadłem do tego Aygo – ładnie wyglądało na zdjęciach etc – zamknąłem drzwi i już wiedziałem co jest grane… Jeździło to jak Cinquecento rodziców 20 lat temu. Pytam się kolesia ile kosztuje ten model w tej wersji – 90k pln. Dawno nic mnie tak nie zaskoczyło. Potem przejechałem się Yariską i to była naprawdę super jazda. Automacik, hybryda – cicho i zwinnie, naprawdę fajne auto. Cena – 96k ale ok przeżyłbym to bo nie mam tego auta a muszę czymś jeździć do pracy (szkoda, że nie mam służbowego), natomiast Pan z salonu wystrzelił bombę, że odbiór za rok. Jestem w dużej kropce bo gdzie nie pójdę nie ma aut. Byłem o krok od wzięcia leasingu na fiata 500x w Grudniu, zeszłego roku – płaciłbym bez wpłaty własnej ok. 1200 pln. Dzisiaj ten sam fiat to 2400 na miesiąc. Może jednak pociągi?

  5. Zafiksowaliwcie się na stalinówkach. Panowie, dlaczego ani jednego słowa o elektrykach?! Przyspieszają szybciej od spzlinowek, maja 6x mniej części, przez co są dużo dużo mniej niezawodne, nie wspominając już o bardzo małych koszta eksploatacyjnych !….Macie 40 lat a mindset motoryzacyjny trochę już jak 60 latkowie albo potrolheady😉✌🏻

  6. Samochody to biznes jak każdy a każdy biznes kieruje się jedna zasadą (nawet niemiecki):” im mniej dla ciebie tym więcej dla mnie”. A Made in germany skończyło się w latach 90’.

  7. Polecam Toyoty albo Fordy z eCVT, najlepiej w PHEV, to się drogo nie popsuje. Broń boże coś niemieckiego. ECVT? Tak, bo brak: DFP, turbo, koła dwu masowego, Ad Blue, sprzęgła, rozrusznika. A planetarne przełożenie działa wręcz rozluźniająco, na cały uklad. Bardzo niedoceniona technologia w Europie a szkoda. Spójrzcie na Priusy jakie są niezawodne.

  8. Nie rozumiem jak japońskie auto za 47 tyś z 2019 jeździ bezawaryjnie przez 380 000 km bez wymiany rozrządu, pali 3,7-5,1 L i jedyne koszty eksploatacji to świece irydowe co 80 tysięcy ,klocki hamulcowe, wymiana oleju, opon – a niemieckie gówno za kilkaset tysięcy pali się na autostradzie, takie za milion zł nie potrafi jechać prosto…… Co potrafi Lanos za 1000 zł …..Ludzie nie kupujcie niemieckiego gówna.

  9. Pitolenie a co w nowym wszystko dziala buhaha to bajki . Zrypie sie i co kredyt do splaty a auta niema bo brak zastepczych uzywane roczniki 2005 2014 klasy D dolozysz 1/3 zakupu na start i masz 3 lata spokoju. Tyle co eksploatacja. Dzięki

  10. Jakieś 10 lat temu wyjechałem do USA. Zaskoczyła mnie ilość Toyot i Lexusów na drogach. Ja, zakochany w autach europejskich. Najpierw kupiłem Volvo, potem VW Touarega. Nie miałem jakichś wielkich remontów, ale zawsze problem ze znalezieniem dobrego mechanika.
    Droższe koszty maintenance… żona ma Toyote Camry. Od nowości. Auto w tym roku skończyło 10 lat i nic poza olejem, akumulatorem i filtrami nie trzeba było wymieniać. A, wymieniliśmy opony, bo po prostu były już stare. Wyleczyłem się skutecznie z aut europejskich kiedy widzę te wszystkie problemy. Kolejne auto, które kupimy to będzie nudna Toyota albo lexus. Prosty nie wysilony 3 litrowy silnik V6, bez zbędnych fajerwerków. Każdy mechanik przy tym umie robić
    Polecam kanał: Car Wizard. Warto zobaczyć ile razy musiał naprawiać Toyote albo Lexusa i ile to kosztowało w porównaniu z BMW, audi albo Mercedesem. Pozdrówka!

  11. Kupowałem auto z excelem. Wybór padł na octavię 1 1.8T. Zakładałem prawem Murphy’ego, że sypnie się wszystko. Ceny części są śmieszne w stosunku do aut nowych.
    Nie wiem co bym kupił jak by mnie było stać na nowy. Chyba poszedł bym w najem plus fajny klasyk własny.
    Dodatkowo warsztaty. Wymieniałem końcówki i pytam mechanika czy górne mocowania amorów z łożyskami warto. Odpowiada: nie warto. Koszt to 150 za dobrej jakości części, czyli tyle co kolejna geometria. Absurd.

  12. Bardzo fajny odcinek! Gratulacje Panowie.

    Elektryki są fajne do pierwszej stłuczki. 😉
    Następnie jest płacz, bo koszty napraw są ogromne. Diesle są bardzo drogie w eksploatacji, jeśli nie wiemy jak je użytkować.

    Najlepiej kupić starszy samochód z małym przebiegiem, z dobrym silnikiem. Coś nieoczywistego, a bardzo dobrego. Np. C30 R-Design z lub S60 R-Design T5 lub nawet 2.0 wolnossaca benzyna (stage 1 to jakieś 4000-5000 złotych dla chętnych i mocy jest więcej niż wystarczająco). Roczniki 2010-2014. Samochody mają na ogół między 40-120 tys przebiegu, gdzie auta lekko osiągną 500 tys. Osiągi są, niezawodność też. Wykonanie i bezpieczeństwo wzorowe jak to u Volvo (te modele były jeszcze składane w Szwecji lub Belgii). Większość bajerów również. Nawigacja – i tak używamy z telefonu. Cena na rynku wtórnym rośnie. Można kupić cos fajnego miedzy 7-18 tysięcy euro. 😉

  13. Wszędzie i ZAWSZE istnieją KOSZTY EKSPLOATACJI(czy używasz , czy NIE) , ale NIERUCHOMŚĆ w formie domu czy mieszkania , NIE ,,gnije'' tak szybko pod ,,chmurką'' , a PROSTE jest PIĘKNE ! hihihihiiiii Fajna rozmowa – ciekawie sobie posłuchałem – pozdrawiam

  14. 14:00 w opla przez 4 lata włożyłem cirka 25 ts pln( ostatnio 9 – hamulce +pierdoły)
    W chryslera 300 c (3,5 litra motor) poszło 2 ts( phamulce + regeneracja rozrusznika ) . Zostało do zrobienia – przegląd klimy i wybierak zmiany biegów . Taniocha , ale OPEL ZEŻARŁ wszystkie oszczędności…. Jebać ople.
    Ps oplami jeździłem ok 10 lat i każdy nowszy model , to większąa kompromitacja firmy – mój brat miał insignię i sprzedał po 2 latach…

  15. 3:40 Kup Chryslera 300C . Nawet z lpg robią po 500 ts km…
    I części tańsze o ok 30 % niż u opla (mam oba)
    Ps . Chcesz mieć dobre auto, kup amerykańca.
    Chcesz mieć gówno , kup bmw , albo Mercedesa.
    Ps2 Mercedes miał spółkę z Chryslerem , ale się wycofał , bo wymagania jakościowe w USA są zbyt wysokie…

  16. Miałem podobny dylemat niedawno. Finalnie kupiłem Żonie swierze ale toyotę w hybrydzie a do potrzciwego, 13letniego subaru zamówiłem nowy silnik, sprzęgło i full serwis. Można się pukać po głowie kto pakuje 25tys w auto warte tyle samo , ale po prostu nie miałem pomysłu co kupić za 50tys z uzywek lub ok 100tys nowego…

  17. Czyli albo wynajem nowego ( najlepiej bez wkładu własnego jeśli i tak oddajemy po 2-3 latach, z ratą za ubezpieczenie i ewentualnie serwisową – jeśli przejeżdżamy więcej jak 30000 km rocznie ), albo zakup fajnego używanego powiedzmy w budżecie 20-50 000 zł z dobrym zabezpieczeniem anty-korozyjnym, oraz budżet około 10 000 zł na naprawy i opony.

  18. 2009 w164 63amg, porażka mojego motoryzacyjnego życia. Auto od drugiego właściciela, blachy w oryginale…Jak czytasz w necie na co uważać w budzie w164, później na co uważać w każdym silniku 63amg, to wszystko się zepsuło co było opisane przez użytkowników w necie. Dałem 100, ponad 50 w rachunkach i nie wiadomo co z nim teraz zrobić. Albo go kochoć, albo z mikiciukiem i jego cl-em na bitkę się ustawić…😭

  19. A ja tam mam nowa kia ceed (2021)1.5 tgdi dct i półtora roku i tylko oleje wymieniam. Zobaczymy co dalej. Ale potrzebuje drugie i mam mentlik w głowie czy znowu nowe czy używane. Posrane czasy.

  20. Chyba każdy nowy wóz ma jakieś wady, które wychodzą w pierwszym roku użytkowania. U mnie w nowym aucie np. zepsuta była sprężarka klimy, w aucie o przebiegu kilka tys km. Co z tego? W sumie problem ale pojechałem do aso na diagnozę, zamówili sprężarkę i zmienili, umyli auto i wydali sprawne. Tyle.

    Jak ktoś pojeździł nowymi to nie bardzo chce używki, szczególnie ktoś kto doświadczył pełnoletniej klasy premium z cofanym 3 razy licznikiem.

  21. Bardzo dobry odcinek. Odpowiedź, którą dałem sam sobie, brzmi: restomod. Proste, nieskomplikowane auto (co nie oznacza małe, czy niskiej klasy), dobrze przygotowane i przez to godne zaufania. Za ułamek ceny nowego, nawet jeśli ten ułamek to 1/3 czy 1/4 🙂

  22. Mówisz, że czarne niemetaliczne się rysują. A weź teraz wypoleruj taki kolor świeżo po lakierowaniu. Każda poprawka, przetarcie, dotarcie szmatką daje efekt odwrotny od zamierzonego 😀

  23. Co do aut z roku 2000… kupiłem mojej wtedy dziewczynie sprowadzone przez mlodego handlarza e46 touring m52b20… przebieg 230 sie okazalo cofniety z 270… Jadąc na ostatni Rajd Polski strzelilo jej 400tys. Od kupna inastalacja lpg i bardzo malo palila, silnik chodzi do tej pory tak cicho ze nie jeden sie dziwil kiedy sie okazywalo ze auto chodzi na postoju. Z tym przebiegiem sprzedalem ja koledze i on dalej zadowolony uzytkuje to auto, nie ma na nim specjalnie oznak korozji.

  24. fajny odcinek. Super że umiecie konstruktywnie przedstawić temat.Faktycznie źle się dzieje, sekta klimatyczna da nam w kość no i wszyscy ci zdymani globaliści… Pozdrawiam. Czekam na więcej. 🇵🇱👍

  25. Co do aut nowych, jako były pracownik aso mielismy klienta ktory kupil identyczne auta dostawcze (2 szt.) Jedno non stop sie pierdzielilo od poczatku, 2gi przyjeżdżał tylko na wymiany oleju.

  26. No to teraz tak, mam golfa 4, 99rok, 1,6 na podtlenku LPG, przebieg – do ustalenia. Wozi do pracy jakieś 1500km/m-c. Zaczyna się sypać blacharka, dosłownie sypać. Pora pomyśleć o czymś młodszym i tu pojawia się problem. Co kupić? Wertuje fora, Internet wzdłuż i wszerz. Ile ludzi tyle opinii. Zostaje chyba młodszy golf 1,6 albo i jak się uda trafić 2.0 pod LPG.

  27. Ja swiadomie wybralem droge używki. Is250 2007r. 225k km, 30 tys ziko. Od razu nadmienie ze jestem wlascicielem warsztatu robiacego projekty jdm, glownie 300zx na cala europe, wiec koszty dla mnie sa nieco inne niz koszty dla przecietnego kowalskiego. Auto trafilo na 3 miesiace na serwis. Lakierowanko, darcie podlogi do golego i konserwacja od 0. Nowa szyba czolowa, nowe klosze reflektorow, uszyte wnetrze skora + alcantara. Wszystkie wahacze ze sworzniami i wyminne sworzenie z aso. pozostale wahacze, belki wszystkie elementy stalowe z podwozia w piach, ocynk, proszek. Full pakiet poli, nowe amory bilsteina, sprezyny tein, nowe lozyska wszystkich kol aso. bbk przod lexus gs430 mk3, tyl ls430 mk3, tarcze dba, klocki greeny, zaciski po regeneracji. Przewody teflonowe, serwis silnika, olej skrzyni, dyfer krotki ze szpera z gt86, wydech od glowic do konca z nierdzewki z nowymi sportowymi katami i wiele wiele innych, przy okzaji oczywiscie pelen custom, pelen. Czanre wnetrze lamp ok, szaro czarno niebieskie wnetrze? Ok. Zielone zaciski? Ok. Carbonowe dekory? Ok. Itd itd. dolozone fele, 2 komplety opon i wyszlo mnie razem z zakupem auta 75 tys. Swifta za to bym nie kupil… A auto robi pol mln km, wymieniasz rozrzad i kolejne pol banki jezdzisz. Mam zamiar nim latac do poki spaliniaki beda dozwolone. Dodatkowy plus ma wszystko co komfortowe, ale bez denerwujacych bzdetow.

    Ps 40'sto latki lepiej brzmialo (mniej kobieco) niz 40'ski 😉

  28. Pamiętajmy że ciągle temat kręci się tak właściwie wkoło motoryzacji niemieckiej wystarczy zmienić kierunek myślenia kupie 15,10,5 letniego amerykańca i zamiast wydawać w serwisach u mechaników na drogie części pieniądze wydam na paliwo. Co więcej w żadnym amerykańcu nie miałem problemu z jakimiś dziwnymi objawami nie było rzeczy niemożliwych do zdiagnozowania co lepsze elektronika sterowniki czujniki są naprawialne jak ktoś ma trochę pojęcia wiedzy jest w stanie naprawić wszystko sam. Dodge durango II 5.7 hemi jeździł u mnie jako daily wiadmo 16 świec swoje kosztuje zmieniłem przewody zapłonowe filtry oleje lać często i często je zmieniać ,wchodzi ich do silnika mniej wiec interwał na 10k max max. Skrzynie wolniejsze niż europejskie ale niezajebywalne. Jeśli jakieś rozwiązanie trafia z eu do amerykańskiej motoryzacji to jest sprawdzone rozwiazanie jak skrzynie ZF. U nas się robi chuj nie przebiegi tam samochód nie może włączyć ci czerwonej lampki i nie jechać dalej bo kraj jest ogromny i w bardzo dużej jego części możesz nie miec nawet zasięgu żeby zadzwonić po lawete już nie mowie o tym że zdechniesz z gorąca lub zimna zanim coś następnego będzie jechało.

  29. Brakuje mi odcinka polecanych auto 10-20letnich . Z najmniej awaryjnym silnikami oraz opisanymi wadami które wypadałoby zrobić aby jeździć dolewać paliwo i wymieniać filtry z olejami 😉

  30. No bez jaj trzeba porównywać to samo tj. Premium w wynajmie vs premium używka vs premium nowe. Clio w wynajmie vs premium używka to się nie równa 🙂 Mam 15 letnie od 3 lat, sedan średniej/premium za 14k+7k wsadzone i naprawdę fajnie się jeździ. Już wyszło taniej niż najem tak jak mówicie za 1k*36 mcy=36k by wyszło, a dalej jeździ i pewnie by się sprzedał za 10-15k.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!