Loading…

Skup Aut Warszawa - Kupujemy zepsute samochody

Kupimy każdy samochód w Warszawie - Auto Skup Warszawa - Najlepsze ceny
Kontakt

Nasz poprzednik musiał być artystą! | Ford GPW dla muzeum

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

[trustindex no-registration=google]



Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/channel/UCQ1xVJRO5nJAqNGHnsa47bg?sub_confirmation=1
http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150​ pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Nasz Ford GPW to wojskowy terenowy samochód amerykańskiej produkcji z okresu II wojny światowej – potocznie zwany jako jeep. Z uwagi na wielkość zamówień w okresie wojennym niezbędny był drugi producent samochodu. Zlecenie otrzymał Ford, któremu przekazano za darmo dokumentację od Willysa pod warunkiem produkcji wyłącznie na zamówienia rządu USA. Ford GPW od pierwowzoru różnił się jedynie drobnymi szczegółami. Części obu samochodów mogły być stosowane zamiennie. Wyprodukowano w sumie 361 349 Willysów MB i 277 896 Fordów GPW.
Auto było używane przez wszystkie siły alianckie podczas wojny, a następnie także przez użytkowników cywilnych w wielu krajach.

Jeśli chcesz wziąć udział w odcinku wyślij swoje zgłoszenie na adres Autohistorie@gmail.com

Zajrzyj również na:
Instagram: https://www.instagram.com/patrykmikiciuk/?hl=pl
Facebook: https://www.facebook.com/mikiciukpatryk/​

#patrykmikiciuk​ #autohistorie​ #motoryzacja Materiał zawiera lokowanie.

Youtube Auto Skup w Warszawie, Zadzwoń – skup aut powypadkowych i używanych Warszawa tel. 570 933 114, wypełnij formularz lub napisz SMS do naszego mobilnego mechanika i przekażemy tobie powyższe informacje jakie auta skupujemy w Warszawie. My skontaktujemy się z Państwem i umówimy się na oględziny w dogodnym miejscu w województwie mazowieckim.

Najlepszy skup samochodów osobowych, hybrydowych i elektrycznych – serwis kupna i sprzedaży aut Warszawa w stolicy! Nasz Warszawski skup samochodów używanych wyceni twoje auto błyskawicznie – płacimy zawsze gotówką! Skupujemy samochody używane. Pojawimy się osobiście i zapłacimy gotówką. Interesują nas pojazdy, które nie mają więcej niż 10 lat. Zapewniamy dokładne wyceny, usługi, które są szybkie i wolne od ryzyka, a ilość formalności ograniczamy do minimum.

Skup Auta Warszawa – Sprzedaj nam swoje Auto

Zakup Samochodu na Youtube w Warszawie, Zapraszamy do kontaktu – skup samochodów powypadkowych i używanych w Warszawie, tel. 570 933 114 – wypełnij formularz lub wyślij sms do naszego mobilnego mechanika, a my przekażemy Ci powyższe informacje o pojazdach, które kupujemy w Warszawie. Skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia oględzin w dogodnym dla Państwa terminie i miejscu na terenie województwa mazowieckiego.

Najlepsze oferty na samochody osobowe, hybrydy i pojazdy elektryczne można znaleźć w stołecznym biurze kupna-sprzedaży samochodów. Twój pojazd zostanie niezwłocznie wyceniony przez nasz serwis skupu używanych samochodów w Warszawie, a my zawsze płacimy gotówką.

Kupimy Każde Auto Warszawa

Kupimy każde auto niezależnie od: marki,; modelu,; roku produkcji,; przebiegu,; typu nadwozia,; ważnego OC czy przeglądu. Skupujemy auta w każdym stanie. Kupimy każde auto w województwie mazowieckim. Rzetelność i uczciwość to podstawa w naszej pracy. Kupię każde auto – nasz skup aut Warszawa, prowadzi jeden z największych punktów skupu samochodów. Oferujemy korzystny skup aut za gotówkę.

Chcesz sprzedać swoje auto? Świetnie trafiłeś. Nasza firma zajmuje się skupem samochodów za gotówkę. Odkupimy od Ciebie samochód w każdym stanie technicznym, bez względu na to czy jest sprawny czy nie. Zadzwoń do nas, zaproponuj cenę, a na pewno się dogadamy!

Obsługujemy całą Warszawę:
Anin, Bemowo, Białołęka, Bielany, Bródno, Chomiczówka, Choszczówka, Czerniaków, Falenica, Gocław, Gocławek, Grochów, Jelonki, Kabaty, Kawęczyn, Koło, Marymont, Marysin, Miedzeszyn, Mokotów, Muranów, Nowolipki, Ochota, Okęcie, Powązki, Powiśle, Powsin, Praga, Praga Południe, Praga Północ, Radość, Rakowiec, Rembertów, Sadyba, Saska Kępa, Siekierki, Służew, Służewiec, Solec, Stara Miłosna, Stare Miasto, Stegny, Szczęśliwice, Śródmieście, Tarchomin, Targówek, Ursus, Ursynów, Warszawa Centrum, Wawer, Wawrzyszew, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Zacisze, Żerań, Żoliborz.

Oraz najbliższe okolice Warszawy:
Adamowizna, Bieniewice, Biskupice, Błonie, Brwinów, Domaniew, Duchnice, Falenty, Grodzisk Mazowiecki, Izdebno Kościelne, Jaktorów, Janki, Kady, Kanie, Kłudno Stare, Komorów, Konotopa, Kozerki, Książenice, Kuklówka, Michałowice, Międzyborów, Milanówek, Moszna, Nadarzyn, Natolin, Nowa Wieś, Opypy, Otrębusy, Owczarnia, Ożarów, Pęcice, Piastów, Płochocin, Podkowa Leśna, Pruszków, Radonice, Radziejowice, Reguły, Rusiec, Sękocin, Sietrzeń, Sokołów, Stara Wieś, Strzeniówka, Żółwin, Żyrardów.

Skup Aut 24/7 Odkupimy Każde Auto Od Ręki

Najwyższe ceny Warszawa, wstępna wycena przez telefon, płatność gotówką od ręki. Skupujemy auta uszkodzona bez oc oraz badania technicznego. Skup Aut 24/7, Skupujemy Wszystkie Samochody w Każdym Możliwym Stanie, u Nas Sprzedasz Każde Auto Dziś od Ręki za Gotówkę.Chcesz Szybko Sprawnie Sprzedać.

W naszej firmie bez problemu i co najważniejsze: bez zbędnego marudzenia pozbędziecie się prawie każdego pojazdu – od ręki i za gotówkę!
– Skupujemy samochody sprawne i uszkodzone.
– Skupujemy auta bez względu na rocznik i stan.
– Skupujemy samochody po kolizji lub wypadku
– Skupujemy auta z uszkodzonym silnikiem / skrzynią.
– Skupujemy auta po flotowe, firmowe, po nauce jazdy.
– Skupujemy busy oraz auta ciężarowe do 3,5t
– Skupujemy pojazdy użytkowe, maszyny budowlane, ciągniki rolnicze, sprzęt i maszyny rolnicze, przyczepy kempingowe, quady, motocykle, skutery

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

[trustindex no-registration=google]

34 thoughts on “Nasz poprzednik musiał być artystą! | Ford GPW dla muzeum

  1. zegary fluorescencyjne były stosowane od lat 20-tych XX w. – głównie w lotnictwie , choć równie często w zastosowaniach cywilnych – np.zwykłe domowe , przy łóżkowe budziki czy zegarki naręczne . Technologii tej używano na całym świecie począwszy od USA poprzez Europę na Rosji skończywszy.Pod wpływem niewidzialnego lub słabo widocznego światła UV pigment fluorescencyjny był pobudzany do świecenia słabym zielonkawym światłem. Do mniej więcej 1965 roku jako farbę fluorescencyjną używano farby na bazie radioaktywnych soli Radu – tak więc opowieści o tym , że takie zegary są radioaktywne jak najbardziej "opierają się na prawdzie" . Jednakże gros tego promieniowania to promieniowanie typu Beta – aczkolwiek promieniowanie przenikliwe typu Gamma również w pewnym stopniu występuje . w połowie lat 60-tych zrezygnowano z używania farb na bazie soli Radu i ( przynajmniej w ZSRR ) wprowadzono podświetlenie zegarów widzialnym światłem czerwonym. Od lat 70-tych powrócono do podświetlania zegarów farbami fluorescencyjnymi jednakże już bez radioaktywnych składników . Farby takie stosuje się do dziś i już nie tylko w technologiach wojskowych ( np. lakier do paznokci świecący w UV ) ale oczywiście nie są one w żaden sposób radioaktywne. Przy pewnej wprawie daje się odróżnić bez użycia dozymetru a jedynie " na wygląd " zegary malowane farbą "radową" od tych nie promieniujących. Oczywiście najlepiej weryfikuje to dozymetr. – jakby ktoś był zainteresowany to mogę spróbować wyjaśnić w jaki sposób się to odróżnia. Na koniec chciałbym zaznaczyć , że te radioaktywne zegary nie są w jakiś straszny sposób szkodliwe , bo jak wiadomo dawka otrzymana zależy od poziomu energii i czasu jej oddziaływania , więc jeżeli nie śpimy z takim zegarem co noc – nasz organizm nawet w najmniejszym stopniu nie poniesie uszczerbku – trzeba tylko pamiętać aby nie zbliżać takiego zegara na mniej niż 20 cm do ciała a jeśli już to robić to jak najkrócej. Prawdziwie szkodliwy jednak może być taki zegar -gdy próbujemy go rozebrać … Resztki farby która się może się złuszczyć i odpaść od wskazówek czy cyferblatu może się wraz z wdychanym powietrzem dostać do płuc lub do dróg pokarmowych – wtedy jest problem, bo nie występuje osłabienie energii z racji odległości , no i czas oddziaływania się znacznie wydłuża zatem zasada – takich zegarów nie rozbieramy – jeśli nie wiemy jak to zrobić bezpiecznie… I jeszcze ostatnia uwaga … odradzam przewożenie takich zegarów przez granice na których występuje kontrola graniczna 😉

  2. Odnośnie amerykańskich kanistrów parę słów o oznakowaniu ich. Na początku II wojny światowej kanistry amerykańskie były wykonywane ze stali i pomalowane na kolor oliwkowy. Duże litery „G” (benzyna) lub „W” (woda) były wytłoczone po obu stronach pojemnika w górnej jego części. U dołu zaś znajdowały się litery: „U.S.” lub „USA” wytłoczone w stali, z której kanister był zbudowany. Jeśli pojemniki została wyprodukowana dla Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych zamiast oznaczeń „US” bądź „USA” oznaczano je „U.S.M.C.” zaś dla marynarki wojennej było to „U.S.N.”. U dołu litery „Q.M.C.” (QuarterMaster Corps czyli Korpus Kwatermistrzowski) były wybite w metalu. Informacje na denku pojemnika składały się z trzech wierszy. Pierwsza linia to standard i oznaczała patentu („ICC-5L” – czyli Interstate Commerce Commission), z którym pojemnik jest zgodny. Druga linia to nazwa lub inicjały producenta (najczęściej to: "BENNETT", "CONCO", "RHEEM", "MONARCH", "NESCO", "MCC", "RADIOSTEEL") to trzecia to linia pojemości i daty, zwykle w postaci „20-5-42”. Absolutnie nie oznacza to, że kanister został wyprodukowany 20 maja 42 roku a jedynie, że 20 litrowy równy pojemością 5 galonów, wyprodukowano w 1942 roku, bez wskazania na miesiąc czy też dzień. Tak więc mój kanister to 20 litrowy (5 galonowy) wyprodukowany dla wojsk lądowych w roku 1945 przez firmę „JR Toy”. Niestety nic nie udało mi się znaleźć odnośnie samej historii firmy a pod tą nazwą obecnie funkcjonuje kanadyjski wytwórca plastikowych zabawek. Szukając jednak informacji o firmie pośród postów pasjonatów znalazłem ciekawą informację odnośnie kanistrów. Otóż firma JR Toy wysyłała kanistry rozłożone na części , w ramach umowy Land-Lease, do Sowietów – po prostu tak było taniej. Po 45, kiedy drogi się mocarstw rozeszły, części z natury „zrób to sam „ zostały i były nadal wykorzystywane. I takie to pojemniki oprócz standardowych oznakowań mają informację o tym kto i kiedy składał w formie np. takiej: ASSEMBLED 7-50 RUSSAKOV.

  3. Pamiętam jak sąsiedzi ze wsi na której jest nasza działka (pomiędzy Łodzią a Warszawą) oddawali na złom powojenny sprzęt, pojazdy, takie kanistry też widywałem. W latach 90 to był złom, teraz to prawie złoto… 😛

  4. Witam wszystko ok Adam zna się na robocie jeepy ma obcykane tylko taka mała uwaga do Adama w kwestii kanistrów US to nie do końca prawda co powiedział firma NESCO w 41 roku produkowała kanistry na wodę zakręcane jak te na benzynę…..Pozdrawiam 🙂

  5. 15:18 – najlepszy moment 🙂 22:08 – pamiętam tego typu warsztaty magazynujące części, zajmujące się naprawami tylko JEDNEJ marki samochodów. Fiat 126p. W latach 80/90 założyłeś taki punkt to na brak zajęć nie mogłeś narzekać. Wbrew pozorom w maluchu też nie naprawia się wszystkiego w pół godziny pod blokiem i do takich warsztatów były nie kończące się kolejki. Maluchy bez tylnej klapy i silnika albo wypatroszone z foteli do spawania podłogi to pod takimi miejscami była codzienność.

  6. Szpachla musi być, prawdziwie polska historia "POLSKI FORD" :-))) Wczoraj pewien adept blacharstwa-lakiernictwa rzeźbił Renault Scenica przy pomocy szlifierki oscylacyjnej w jednym z garaży koło naszej pracy. Jak się wychodziło na fajkę to w powietrzu wręcz było czuć ten charakterystyczny zapach 🙂

  7. Marudzicie ze trudne sprawy itd. Mi to się bardziej kojarzy z typową produkcją ze stanów. Może poprostu przestańcie oglądać "Trudne sprawy" i tego typu produkcję to przestanie wam przeszkadzać taki sposób montażu filmów. Ktoś się stara żeby to zmontować, ponagrywać, coś wymyślec a potem widzi taki hejt na swoją pracę…. Z mojej strony szacunku że Carringtony tak się starają 👍👍👍👍👍👍

  8. Już Wam mówię skąd niebieski i żółty w tym samochodziku. Bo będziecie dochodzić latami.
    Po prostu ktoś wpadł na pomysł, że gdy połączy się żółty i niebieski, to wyjdzie zielony.

  9. Ten żółty kolor mógł być całkiem popularny. Co prawda na czarno-białych fotkach trudnu ustalić czy to żółty czy biały, ale często pojawia się Willys z rejestracją 0177WG w jasnym kolorze. Trzebaby znaleźć ludzi którzy byli członkami Klubu Willysa w Warszawie w latach 70-tych i wypytać o właściciela/włascicielkę. Jeśli to ten to może gdzieś nawet w szopie leży oryginalny silnik?

  10. Aż zobaczę z którego roku jest mój kanister😉 ciągle w użyciu 😂
    Skąd go mam nikt nie wie 😂

    Od tej szpachli w ziołach właśnie potoczna nazwa gipsu na samochodzie.

  11. A ja sie zapytam moze tym razem Adama, czy ciezko znalezc takiego Forda czy jeepa? W sensie chcialbym kupic, odrestalowac, i cieszyć sie zabawa klasykiem, ktory jak nie patrzec zasłużył sie w dziejach. Jaki jest koszt zakupu i restauracji takiego pojazdu??

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!